از کشف حجاب رضا خانی تا تبلیغات ضد حجاب امروزی: دو تلاش بی‌ثمر در برابر هویت زن ایرانی
کشف حجاب رضا خانی و تبلیغات امروزی کشف حجاب توسط رسانه‌های غربی هر دو به نوعی به تغییرات اجتماعی و فرهنگی منجر شده‌اند اما رویکردها و پیامدهای آن‌ها متفاوت است. در حالی که کشف حجاب رضا خانی به صورت اجباری و با مقاومت‌های اجتماعی مواجه شد، تبلیغات امروزی بیشتر بر روی انتخاب‌های فردی و تنوع فرهنگی تأکید دارند اما قطعا نتیجه هر دوی این سیاست ها ناکامی در برابر تغییر هویت زن مسلمان ایرانی است.