بسيج دانشجويي دانشکده دانشکده حضرت زينب در بيانيهاي پيرامون اتفاقات اخير دانشگاهها، با تأکيد بر جايگاه دانشگاه در منظومه فکري انقلاب اسلامي، هرگونه خشونت، ارعاب و ناامنسازي محيط علمي را محکوم کرده و دانشگاه را ميدان گفتوگو، عقلانيت و مطالبهگري مسئولانه دانست. در اين بيانيه با اشاره به حوادث ?? و ?? ديماه، از مسئولان خواسته شده است با عوامل ناامني برخورد قاطع و عادلانه صورت گيرد.