نمايش شکوه اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي ? برگزار شد

به مناسبت هفته بسيج همايش اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي 2 با هدف تجيدي پيمان با مقام معظم رهبري با حضور اقشار مختلف بسيج و گروه هاي جهادي شنبه ? آذر در مصلي امام خميني (ره) بجنورد برگزار شد.
نمايش شکوه اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي ? برگزار شد
1401/09/06 - 14:25
تاریخ و ساعت خبر:
143564
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان شمالي به مناسبت هفته بسيج همايش اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي 2 با هدف تجيدي پيمان با مقام معظم رهبري با حضور اقشار مختلف بسيج و گروه هاي جهادي شنبه ? آذر در مصلي امام خميني (ره) بجنورد برگزار شد.

در اين مراسم همچنين نمايشگاه طلايه داران اقتصاد مقاومتي در قالب 15غرفه محصولات و توليدات اقتصاد مقاومتي عرضه و به فروش رسيد.

در انتهاي مراسم مسئولان استان و شهرستان از پروژه هاي سازندگي و عمراني که توسط بسيج سازندگي در هفته بسيج به بهره برداري مي رسند، بازديد کردند.








انتهاي پيام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمايش شکوه اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي ? برگزار شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگي
V
آرشیو