کد خبر: 143564                      تاريخ انتشار: 1401/09/06 - 14:25
نمايش شکوه اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي ? برگزار شد
 
به مناسبت هفته بسيج همايش اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي 2 با هدف تجيدي پيمان با مقام معظم رهبري با حضور اقشار مختلف بسيج و گروه هاي جهادي شنبه ? آذر در مصلي امام خميني (ره) بجنورد برگزار شد.
 
خراسان شمالي به مناسبت هفته بسيج همايش اقتدار بسيجيان خراسان شمالي و رزمايش جهادگران فاطمي 2 با هدف تجيدي پيمان با مقام معظم رهبري با حضور اقشار مختلف بسيج و گروه هاي جهادي شنبه ? آذر در مصلي امام خميني (ره) بجنورد برگزار شد.

در اين مراسم همچنين نمايشگاه طلايه داران اقتصاد مقاومتي در قالب 15غرفه محصولات و توليدات اقتصاد مقاومتي عرضه و به فروش رسيد.

در انتهاي مراسم مسئولان استان و شهرستان از پروژه هاي سازندگي و عمراني که توسط بسيج سازندگي در هفته بسيج به بهره برداري مي رسند، بازديد کردند.








انتهاي پيام/*