دانش آموز شيرازي : مشت هاي براي کوبيده شدن در دهان دشمن ، بالا رفته است / کودک دهه نودي: براي رهبرم آمده ام

يک دانش آموز شيرازي در جمع راهپيمايان 13 آبان با اشاره به شهادت تعدادي از دانش اموزان در عمليات تروريستي شاهچراغ گفت: « من امروز آمده ام تا به دشمن بگويم، ما پشت ولايت هستيم و اين مشت ها را که بالا مي آوريم، به صورت دشمن مي زنيم».
دانش آموز شيرازي : مشت هاي براي کوبيده شدن در دهان دشمن ، بالا رفته است / کودک دهه نودي: براي رهبرم آمده ام
1401/08/14 - 13:49
تاریخ و ساعت خبر:
142786
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از فارس- شيراز، دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان بصير شيرازي، دوشادوش مردم ولايتمدار شهر راز شيراز، در راهپيمايي استکبار ستيزي 13 آبان شرکت نمودند و نفرت و انزجار دروني خود را از استکبار جهاني در رأس همه آنها، آمريکاي جنايتکار، با سر دادن شعارهاي مرگ برآمريکا و مرگ بر اسرائيل به جهانيان اعلام کردند.

سيزدهم آبان، همواره يادآور خروش سلاله هاي پاک و بصيري است که با شناخت شمر زمانه خود، به پا خواستند تا صداي آزادگي و استقلال‌طلبي خود را به گوش جهانيان برسانند و اعتراض و نفرت خود را از عروسک‌هاي خيمه شب بازي آمريکا و اسرائيل اعلام دارند و در مسير انقلاب عزيز ايران اسلامي، عاشقانه آواز شهادت سر دهند.

آري سيزده آبان، يادآور خشم و انزجار دانشجويان پيرو خط امام، از جنايت آمريکا خون خوار است که همه در يک وحدت دانشگاهي، به تسخير لانه جاسوسي جرثومان فساد، دست زدند. حال امروز مردم شيراز، در هفتم شهداي حرم شاهچراغ(عليه‌السلام) به ياد دانش‌آموزان عزيزي همچون آرشام، علي‌اصغر و محمدرضا که در حادثه اخير تروريستي حرم امين ولايت، پر کشيدند، به خيابان آمدند تا جنايت‌هاي آمريکا و اسرائيل را محکوم نموده و در روز استکبار ستيزي دوباره، مشت محکمي بر دهان کارگردانان اغتشاشات اخير بزنند و به جهان اعلام نمايند که اين انقلاب اسلامي روييده شده از خون شهداي دانش‌آموز و دانشجوست و ان‌شاءالله تا ظهور مهدي موعود(عج) همواره پر صلابت به سمت جهاني شدن تمدن نوين اسلامي گام بر خواهد داشت.

سوگند سلطاني، دانش‌آموز نوجوان شيرازي که با همکلاسي‌هاي خود در اين مراسم شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار طنين ياس در شيراز در خصوص علت حضور خود در مراسم گفت: "کشورهاي خارجي مثل آمريکا و اسرائيل هيچ غلطي نمي‌توانند در کشور ما انجام دهد و ما اهل کوفه نيستيم که پشت رهبرمان را خالي کنيم. ما هميشه روبروي دشمن ايستاده‌ايم."
ليلا سادات اسکندري، مسئول دفتر بسيج جامعه زنان ناحيه احمد بن موسي(ع) شيراز در حالي که به همراه بسيجيان خود در اين راهپيمايي شرکت کرده بود، ضمن اشاره به هفتمين روز شهادت کبوتران حرم احمدبن موسي(ع) شاهچراغ در خصوص سيزدهم آبان عنوان کرد که دشمنان بدانند با شهيد کردن بچه‌هاي ما، زنان ما، ملت ما بيدارتر مي شوند.

اسکندري خطاب به دشمنان ايران اسلامي گفت: " دشمن کور خوانده است که بتواند اين نظام را، با اين تنه تناور و قوي خود از پاي در بياورد.[آمريکا و اسرائيل] بدانيد عمرتان رو به پايان است و ديگر چيزي به پايان شب ظلم هايتان باقي نمانده است."

مرد و زن، کودک و نوجوان، دختر و پسر همه و همه در حماسه شيراز حضور داشتند. همه براي دفاع از ميهن و انقلاب شکوهمند اسلامي آمده بودند. پسر بچه 8 ساله بنام محمد کريم بخش هم مي‌گفت: براي محافظت از کشورمان آمده ايم و اجازه نمي‌دهيم دشمن وارد خاک ايران عزيز شود.

زينب هادي‌پور، دختر دهه هشتادي و بصير شيرازي که زينبي وار، مقتدر و پر صلابت دست در دست دوستان خود، حضور پرشور خود را در مراسم به رخ عالميان مي کشيد، پيام حضور خود را اينگونه بيان مي‌کرد: "من امروز آمده ام تا به دشمن بگويم، ما پشت ولايت هستيم و اين مشت ها را که بالا مي آوريم، به صورت دشمن مي زنيم."

فائزه کودک دهه نودي با صورت معصوم و مهربون و با صداي ظريف کودکانه گفت: براي رهبرم به راهپيمايي آمده ام.
بانوي ميانسالي که به همراه نوه و دختر و فرزندان خود در اين مراسم حضور داشت، علت حضور خود را براي دفاع از اسلام، نگهداري از کشور و اعلام انزجار خود از اتفاقات اخير عنوان کرد و مي‌گفت: با حضور خود مي خواهيم بگوييم که ما مقاومت مي کنيم و مي‌خواهيم پرچم انقلاب اسلامي را به دست امام زمان(عج) برسانيم.

فاطمه صلاحي 12 ساله هم با مشت‌هاي گره زد مي‌گفت: به همه دشمنان مي گويم که هيچ کاري نمي‌توانند انجام دهند تا وقتي ما هستيم.
مردم سومين حرم اهل بيت (عليه السلام) با حضور در راهپيمايي سيزدهم آبان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي حمله تروريستي به حرم شاهچراغ به خصوص سه شهيد دانش‌آموز اين حادثه، با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام و شهدا تجديد بيعت و برائت خود را از آشوبگران و اغتشاشگران داخلي و خارجي اعلام کردند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دانش آموز شيرازي : مشت هاي براي کوبيده شدن در دهان دشمن ، بالا رفته است / کودک دهه نودي: براي رهبرم آمده ام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگي
V
آرشیو