تجديد ميثاق و بيعت کادر بسيج جامعه زنان قم و طلاب بسيجي با آرمان هاي امام خميني و شهدا

بسيج جامعه زنان سپاه علي بن ابيطالب عليه السلام استان قم در اولين روز از هفته ي بسيج با آرمانهاي انقلاب و رهبري و امام راحل تجديد ميثاق کردند.
تجديد ميثاق و بيعت کادر بسيج جامعه زنان قم و طلاب بسيجي با آرمان هاي امام خميني و شهدا
1401/09/03 - 09:30
تاریخ و ساعت خبر:
143321
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم به مناسبت گراميداشت هفته مبارک بسيج،مسئولين سازمان بسيج جامعه زنان استان قم و فرماندهان حوزه هاي مقاومت خواهر با حضور در حرم مطهر بنيانگذار کبير انقلاب حضرت امام خميني قدس سره، بار ديگر پايداري و دلبستگي خود را با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني و تبعيت از ولايت فقيه و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي مدظله العالي اعلام کردند .

بنابر اين گزارش مسئولين بسيج جامعه زنان استان قم در اين مکان مقدس هم پيمان شدند با تجديد ميثاق با حضرت امام خامنه اي مدظله العالي در راستاي اعتلاي انقلاب اسلامي ، احياي هويت زن مسلمان در طراز انقلاب اسلامي و ترسيم الگوي زن فاطمي از هيچ تلاشي دست بر نداشته و به سوي تحقق تمدن نوين اسلامي گام بر مي دارد.

در اين مراسم مسئول بسيج جامعه زنان استان ضمن گراميداشت و تبريک هفته بسيج گفت :"به حق اين انقلاب بي نام خميني در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست."
بيعت با امام،عمل صالحي است که در ايمان به اسلام ناب محمدي (ص) ريشه دارد؛همان پشتوانه عظيمي که "جهاد" را تبيين مي کند و آن را با توحيد، رسالت ،امامت و مهدويت پيوند مي زند.

همچنين طلاب و بسيجيان پايگاه هاي جامعه الزهرا عليهاالسلام نيز در گرامي داشته هفته بسيج با حضور در مزار شهدا با آرمان هاي شهدا تجديد عهد کردند.
مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون قم، اعضاي شوراي حوزه فاطمه الزهرا (س) به همراه خواهران بسيجي طلبه صبح امروزبه مناسبت هفته بسيج با مدير محترم جامعه الزهرا (س) ديدار کردند.
در اين ديدار سرکار خانم برقعي ضمن خير مقدم به بيان نقش خواهران بسيجي در تبيين و معرفي شخصيت والاي رهبري و انقلاب اسلامي پرداختند.

وي در ادامه بر ضرورت دشمن شناسي و استفاده از ابزار مناسب براي ورود به عرصه جنگ شناختي دشمن تاکيد کرد و بيان داشت: راه پيروزي در اين جنگ، جهاد تبيين و مسلح شدن به سلاح علم و آگاهي است.
احساني يکي از فرماندهان با سابقه بسيج در جامعه الزهرا عليهاالسلام در اين ديدار بسيج را يار و ياور انقلاب و نظام اسلامي در عرصه هاي مختلف عنوان کرد و از آمادگي بسيج اين موسسه علمي براي پيشبرد اهداف جامعه الزهرا عليهاالسلام خبر داد.
در ادامه طلاب بسيجي با حضور در مزار شهداي گمنام با آرمان هاي شهدا تجديد عهد کردند و با اهداي شاخه گل، ياد دلاورمردي هاي آنان را گرامي داشتند.

گفتني است، برنامه هاي متنوع فرهنگي و بصيرتي از سوي پايگاه هاي بسيج طلاب جامعه الزهرا عليهاالسلام براي گراميداشت هفته بسيج در نظر گرفته شده است.
انتهاي پيام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجديد ميثاق و بيعت با رهبري معظم و امام راحل به مناسبت هفته بسيج
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگي
V
آرشیو