ديدار امام جمعه شهرستان گرمه با جمعي از بسيجيان به مناسب هفته بسيج

در آستانه هفته بسيج صبح امروز جمعي از بسيجيان با امام جمعه گرمه ديدار کردند.
ديدار امام جمعه شهرستان گرمه با جمعي از بسيجيان به مناسب هفته بسيج
1401/08/28 - 11:22
تاریخ و ساعت خبر:
143150
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان شمالي : حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاري ضمن تبريک هفته بسيج بيان کردند: بسيجيان در همه ي عرصه ها وارد ميدان مي‌شوند. گاهي براي جنگ نظامي، گاهي براي جنگ نرم، گاهي خدمتگذاري به مردم.
بسيجي مختص جنگ نيست بلکه لباس‌ به تن دارد که در عرصه هاي مختلف از جمله مواردي که ذکر شد و موارد ديگر چون ديپلماسي، فناوري و....... پاي کار باشد و امروز هم مثل هميشه در مقابل حوادث و اغتشاشات جهاد تبيين مي کند.
انتهاي پيام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ديدار امام جمعه شهرستان گرمه با جمعي از بسيجيان به مناسب هفته بسيج
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگي
V
آرشیو