در گفتگو با کارگر ساوجی مطرح شد:

تورم اقتصادی از همه بیشتر روی قشر کارگر تاثیر گذاشته است/اگر خرید کالاهای ایرانی بالاتر ببریم تولید نیز بیشتر می شود

کارگر ساوجی با تاکید بر خرید کالای ایرانی گفت: اما کمکی ما ایرانی ها می توانیم به یکدیگر کنیم و چرخ اقتصاد را بالا ببریم و کمک به قشر کارگر کنیم؛ این است که اگر خرید کالاهای ایرانی بالاتر ببریم تولید نیز بیشتر می شود
تورم اقتصادی از همه بیشتر روی قشر کارگر تاثیر گذاشته است/اگر خرید کالاهای ایرانی بالاتر ببریم تولید نیز بیشتر می شود
1403/02/12 - 08:58
تاریخ و ساعت خبر:
192732
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ همزمان با گرامیداشت روز کارگر؛ خبرنگار خبرگزاری زنان در ساوه با اعظم هنرمند یکی از کارگران ساوجی به گفتگو پرداخته است.
اعظم هنرمند کاگر ساوجی گفت: متولد ۱۳۶۳ هستم و دو فرزند یک دختر و یک پسر دارم و به مدت ۶ سال در شرکت بهینه تکنیک مشغول به کار هستم.
وی ادامه داد: در کنار نقش همسری و مادری به عنوان مهم ترین نقش من، در اجتماع هم مشغول به کار و نقش آفرینی هستم.
هنرمند تصریح کرد: حقوق کارگر، با این اوضاع اقتصادی که تمام کشورهای جهان را در برگرفته، کفاف چیزی را نمی دهد. این تورم اقتصادی از همه بیشتر روی قشر کارگر تاثیرگذاشته است. ولی ما با تمام توان در راستای حفظ خانواده و کشورمان تلاش می کنیم و با امید و توکل به خدا زندگی می کنیم .
کارگر ساوجی با تاکید بر خرید کالای ایرانی گفت: اما کمکی ما ایرانی ها می توانیم به یکدیگر کنیم و چرخ اقتصاد را بالا ببریم و کمک به قشر کارگر کنیم؛ این است که اگر خرید کالاهای ایرانی بالاتر ببریم تولید نیز بیشتر می شود. هنرمند در ادامه افزود: درنتیجه هم کار بیشتر می شود و هم نیروی کاری لازم می شود و هم مشکلات اقتصادی کم و کمتر می شود، همان طور که مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.
کارگر ساوجی در پایان خاطرنشان کرد: مادران شاغل در هر قسمت قابل احترام و تمجید هستند چون علاوه بر نقش همسری و مادری کارهای دیگری نیز انجام می دهند که به اقتصاد خانواده کمک کنند.

خبرنگار: آسیه ولدخانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارگر، روز کارگر، تولید کشور،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو