امام جمعه شهرستان دلیجان

نقش معلّمان وخانواده ها درارتقاء هویت دختران امروز جامعه اسلامی ایرانی ما

امام جمعه شهرستان دلیجان گفت: نقش معلمان و خانواده ها در تعلیم و تربیت دخترانی با ایمان، عفیفه، دانشمند و فرهیخته بر اساس الگوی فاطمی وزینبی (س) نقشی بسیار مهم و بی بدیل و سر نوشت ساز است.
نقش معلّمان وخانواده ها درارتقاء هویت دختران امروز جامعه اسلامی ایرانی ما
1403/02/11 - 12:44
تاریخ و ساعت خبر:
192709
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان دلیجان؛ حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهرستان دلیجان در گفتگو و گو با خبرنگار زنان ایران گفت: نقش معلمان و خانواده ها در تعلیم و تربیت دخترانی با ایمان، عفیفه، دانشمند و فرهیخته بر اساس الگوی فاطمی وزینبی (س) نقشی بسیار مهم و بی بدیل و سر نوشت ساز است.
وی ادامه داد: خانواده و معلمان در حقیقت مثل دو بال هستند برای رساندن دختران و پسران میهن اسلامی و انقلابی ما به قله های تعالی و ارتقاء همه جانبه و ساختن هویت راستین آن ها در عرصه های گوناگون علمی فرهنگی و اجتماعی و رشد و بروز لیاقت ها و توانائی ها برای پذیرفتن مسئولیت ها ی گوناگون.
امام جمعه دلیجان تصریح کرد: معتقدیم که دختران میهن اسلامی ما ‏می توانند با یاری خانواده و معلمان در عرصه های علمي و اجتماعي و سازندگي و مدیریت خانواده و جامعه، رشد فکري، علمي، اجتماعي و سیاسي و بالاتر از همه رشد فضائل معنوي به اوج برسند وحتی در بسیاری از فضائل معنوی و در عرصه ها ی مختلف برای دختران دنیای امروز و فردا الگو باشند.
امام جمعه شهرستان دلیجان گفت: اسلام که آمد به دختران و زنان عزّت بخشید ولی امروز دنیای غرب در اوج جاهلیت مدرن شخصیت دختران و بانوان جامعه خود را با حاکم کردن تجمّل و تَبَرُّج و برهنگی به پائین ترین درجه بی هویّتی کشانده است، لذا خانواده ها و معلمان جامعه ما باید برای تعالی حفظ جایگاه شخصیت دختران و بانوان ایمان به خدا و هویّت فاطمی (ع) را در وجود آن ها شکوفا کنند .
خبرنگار: مریم حافظی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام جمعه، معلم، فرهیخته،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو