مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان بیان کرد

بانویی که در مکتب قرآن تربیت شده، باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: زنی که در مکتب قرآن تربیت شده، باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود به همین دلیل این زن به تمامی ارزش های متعالی انسانی مجهز بوده و توانایی و مهارت تربیت را پیدا می کند و از این جایگاه افراد جامعه را هدایت می کند.
بانویی که در مکتب قرآن تربیت شده، باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
1403/02/10 - 18:36
تاریخ و ساعت خبر:
192636
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان دلیجان؛ سید مجتبی کوچکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت:تناسب زیادی میان زن، مادر و معلم بودن وجود دارد. این سه نقش به قدری به هم قرابت معنایی دارند که حتی اگر خانم معلمی مادر نباشد به صفت و غریزه فطری مادری و تربیت فرزندان می‌توان او را مادر دانست، چرا که او با این فطرت آسمانی وقتی در کلاس درس حاضر می شود مادرانه و صمیمی برای پیشرفت و موفقیت شاگردان تلاش می کنند؛

وی بیان داشت: اسلام برای زنان جایگاه ویژه ای قائل شده است. زنی که در مکتب قرآن تربیت شده، باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود به همین دلیل این زن به تمامی ارزش های متعالی انسانی مجهز بوده و توانایی و مهارت تربیت را پیدا می کند و از این جایگاه افراد جامعه را هدایت می کند و باعث موفقیت و تکامل و تعالی جامعه در معنای گسترده می شود.
کوچکی گفت: پس می توان گفت صفت و غریزه مادری توام با توجه به ارزش های متعالی دینی و کمی دقت در انتقال فرهنگ جامعه به نسل بعد باعث آفرینش انگاره های فرهنگی منطبق با تمدن سنتی و ملی و مذهبی کشور خواهد شد.
خبرنگار: مریم حافظی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دلیجان، معلم، تربیت اسلامی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو