فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبرداد:

اردوی یک روزه علمی آمادگی دفاعی دختران دهه هشتادی کمیجان برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری اردوی یک روزه علمی آمادگی دفاعی دختران دهه هشتادی این شهرستان خبر داد و گفت: دختران دو شهر کمیجان و میلاجرد یک روز به یاد ماندنی را دو هم گذاراندند.
اردوی یک روزه علمی آمادگی دفاعی دختران دهه هشتادی کمیجان برگزار شد
1403/02/10 - 09:31
تاریخ و ساعت خبر:
192695
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه عملی آمادگی دفاعی دختران دهه هشتادی شهرستان کمیجان گفت: امروز دشمن به دنبال این است که از طریق فضای مجازی و ناامید کردن نوجوانان با چارچوب بندی و چیره شدن بر ذهن ها هویت نسل ظهور را از بین ببرد.

وی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان با همت آموزش و پرورش شهرستان اردوی یک روزه عملی برای دانش آموزان دهه هشتادی برگزار کرد.
حیدری تصریح کرد: در این اردو دختران حاج قاسم با برگزاری برنامه هایی از جمله پاتوق گفتگو، کافه دخترانه، رسم عاشقی، سواد رسانه، عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی و جهاد تبیین در دو شهر کمیجان و میلاجرد یک روز به یاد ماندنی را دور هم گذراندند.
خبرنگار: زهرا خسروبیگی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کمیجان، ناحیه مقاومت بسیج کمیجان، اردوی علمی آمادگی دفاعی، دختران دهه هشتادی ، یک روز به یاد ماندنی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو