مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی :

آموزش و پرورش در تربیت نسلی انقلابی ، اندیشه ورز ، عالم عملگرا و متعهد نقش مهمی دارد

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی به مناسبت پاسداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم با مدیر کل و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.
آموزش و پرورش در تربیت نسلی انقلابی ، اندیشه ورز ، عالم عملگرا و متعهد نقش مهمی دارد
1403/02/16 - 22:13
تاریخ و ساعت خبر:
192961
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بصیری پور با تقدیر از زحمات و تلاش های همه ی فرهنگیان استان در تربیت کودکان و نوجوانان تراز انقلاب بر نقش و توجه ویژه به پرورش اسلامی و انقلابی دانش آموزان ، نسلی عالم عملگرا و اندیشه ورز در تداوم رسالت متفکر شهید مرتضی مطهری پرداخت .
وی با تقدیر از برگزاری کارگاه های تخصصی حجاب و عفاف ویژه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ و همکاری در امور مهد ها ی قرآنی بسیج ، تولید محتوا و کارگروه تخصصی مادر و کودک ذیل قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان اظهار داشت؛
برنامه ریزی در راستای برنامه های هویت بخش دخترانه ، روایت گری ارزش‌های انقلاب ، توانمند سازی مربیان مهد های کودک ، و کارگاه های تخصصی ویژه فرهنگیان از جمله برنامه های قرارگاه تعالی زن و خانواده در قشر فرهنگیان خواهد بود که با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان ، بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.
موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد فرهنگیان استان را بانوان تشکیل می‌دهند بر اهتمام این اداره کل نسبت به مباحث تربیتی ، اخلاقی ، تسهیل خدمات و رفع موانع تحصیلی دانش آموزان اشاره داشت.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی، آموزش و پرورش ،تربیت نسلی انقلابی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو