دبیر کمیته زن و خانواده کنگره شهدای استان اصفهان:

هنرمندانه مفاهیم شهدایی را به نسل جوان امروزی منتقل کنیم

دبیر کمیته زن و خانواده کنگره شهدای استان اصفهان در جمع رابطین خواهر اقشار بسیج به لزوم استفاده از ظرفیت اقشار در پیش برد برنامه های کنگره سال 1403 اشاره کرد.
هنرمندانه مفاهیم شهدایی را به نسل جوان امروزی منتقل کنیم
1403/02/12 - 12:15
تاریخ و ساعت خبر:
192779
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان، فاطمه باباسالاری در نشست برنامه های 1403 رابطین خواهر اقشار بسیج استان اصفهان بااشاره به اجرای کنگره 24 شهید استان اصفهان در آبان ماه 1403 به پیگیری برنامه ها با جدیت بیشتر و کیفیت بالا در شان مقام شهدا اشاره و اظهار کرد: آنچه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است، نشان دادن نقش آفرینی بانوان از انقلاب تا دفاع مقدس و همچنین زمان حاضری که زنان با حضور در صحنه نبرد با کرونا آماده به خدمت حاضر شدند و همچنین در مواجه با جنگ نرم ومسائل روز جامعه می باشد و این موضوع باید کاملا پررنگ جلوه کند.
وی افزود: برنامه های بسیاری تا کنون در نشان دادن مقام و سیره شهدا و بازماندگان از دفاع مقدس اجرا شده است ولیکن وسعت محتوای نقش آفرینی زنان در این عرصه به مراتب کمتر بوده و باید به عنوان هدف مطرح تا بتوان به سمت تولید محتوای فاخر و نشر این جایگاه رفیع زنان در جوامع به آن اشاره کرد.
دبیر کمیته زن و خانواده کنگره شهدای استان اصفهان با بیان اینکه تربیت نسل انقلابی و از جان گذشته از دستاوردهای زنان در دفاع مقدس است، تاکید کرد: نقش زنان از انقلاب تا دفاع مقدس چیزی نیست که از کنارش به سادگی رد شویم، تربیت نسل انقلابی که توانست از جان برای وطن و ناموسش بگذرد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است که در قالب محتواهایی همچون تدوین کتاب، برگزاری یادواره ها و نشست های تخصصی میتوان انجام داد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت اقشار بسیج گفت: علاوه بر پرداختن به شهدای زن، مخاطبین ما در کنگره شهدا، 24 هزار خانواده شهید استان اصفهان هستند و همه اقشار جامعه برای تحقق برنامه های کنگره به نحو احسن باید همگام و هماهنگ شوند.
باباسالاری تصریح کرد: ما باید هنر انتقال مفاهیم شهید و شهادت به نسل جوان را داشته باشیم تا این نسل با آرمان های شهدا آشنا و حس شیرین امنیت را که مدیون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم تا امنیت است؛ احساس کنند و بسیج خواهران شهرستان هرند در یادواره شهدای زن این شهرستان با دعوت از دانش آموزان به عنوان مخاطب این برنامه و ایجاد حس همبستگی بین بسیج و مدارس در ایجاد نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان، توانست گام خوبی در شروع برنامه های اجرایی کنگره بردارد.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های محتوایی و کیفی در راستای کنگره شهدای استان اصفهان خاطرنشان کرد: اثر تولیدی فاخر شامل تدوین کتاب، تولید مستند، تولید سرود و نمایش از شهدا، زنان پشتیبان جنگ، زنان فرهیخته و محجبه انقلابی و چاپ مقالات و پایان نامه های علمی با این موضوع از اهداف کمیته زن و خانواده به شمار می رود و از کلیه اقشار درخواست می شود تا در این خصوص ایده های خود را به دبیرخانه تحویل دهند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با اشاره به اجلاسیه مادران قهرمان پرور گفت: با توجه به شناختی که از اقشار و ظرفیت آنها داریم، می طلبد تا در راستای اجرای برنامه اجلاسیه مادران قهرمان پرور که در آبان ماه برگزار می شود شاهد همکاری آنها باشیم.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیر کمیته زن و خانواده کنگره شهدای استان اصفهان، فاطمه باباسالاری ، بسیج جامعه زنان استان اصفهان ، فاهیم شهدایی ، دستاوردهای دفاع مقدس ، نقش زنان در دفاع مقدس ، نقش زنان در انقلاب اسلامی ، هنر و انتقال مفاهیم شهدایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو