بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای تأکید کردند:

تبیین نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه بانوان ما به مقوله حجاب موثر است

در بخشی ازبیانیه بانوان هنرمند انقلابی آمده است: بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه های مقام معظم رهبری اعلام میدارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامیخوانند.
تبیین نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه بانوان ما به مقوله حجاب موثر است
1403/02/10 - 21:35
تاریخ و ساعت خبر:
192696
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.
مشروح بیانیه بدین شرح است:
اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می ورزد، پوشش را مایه ی دوامِ زیبایی زن میداند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه گری در انظار عمومی نهی میکند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش میکند.بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله ی عفاف و حجاب نیز فصل الخطاب آن است.
معظم له "چالش تحمیلی مساله ی حجاب" را نقشه و برنامه ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می دانند.
الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش های دانشجویان و اساتید آزادیخواه امریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه امریکایی اقتضا کند، به بهانه ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان بر میدارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بیگناه دست میزند!
بی شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه ی بانوان ما به مقوله ی حجاب موثر خواهد بود.
بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه های مقام معظم رهبری اعلام میدارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامیخوانند.
والعاقبه للمتقین
بانوان هنرمند انقلاب اسلامی
دهم اردیبهشت ۱۴۰۳
🔻 گذر هنر

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه ، بانوان هنرمند انقلابی، عفاف و حجاب، بیانات مقام معظم رهبری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو