تجمع دانشجویان دانشگاه‌ دامغان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌ دامغان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.
تجمع دانشجویان دانشگاه‌ دامغان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
1403/02/11 - 11:08
تاریخ و ساعت خبر:
192711
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران، استان سمنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه دامغان در حمایت از خیزش بیداری بشر دوستانه دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات و نسل‌کشی رژیم جعلی صهیونیستی، در مقابل مسجد رسول اکرم (ص) این دانشگاه تجمع کردند.
کارکنان و دانشجویان بصیر و انقلابی در این تجمع با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اقدامات سرکوب‌گرانه و تاسف‌آور نیروهای نظامی کشورهای غربی در مقابل قیام بیداری انسانی و حق طلبانه دانشگاهیان نخبه در بهترین دانشگاه‌های آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی را برملا کننده چهره واقعی تمدن غربی در پس شعارهای فریبنده آزادی، دموکراسی و حقوق بشر ادعایی‌شان دانسته و حمایت قاطع خود را از این جریان بیدارگرانه بی‌سابقه و گسترده در سطح دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اعلام کردند.
در پایان؛ بیانیه دانشگاهیان دانشگاه دامغان در حمایت از جریان بیداری انسانی دانشگاهیان در کشورهای غربی علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دانشجویان، تجمع، حمایت، غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو