صیانت از حجاب و عفاف تا ریشه‌کن شدن کامل بی‌حجابی؛ در دستور کار فراجا

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: موضوع صیانت از حجاب و عفاف را تا ریشه‌کن شدن کامل بی‌حجابی دنبال خواهیم کرد و از موضوع خود کوتاه نخواهیم آمد.
صیانت از حجاب و عفاف تا ریشه‌کن شدن کامل بی‌حجابی؛ در دستور کار فراجا
1403/02/12 - 08:55
تاریخ و ساعت خبر:
192737
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران، استان سمنان؛ اجرای طرح نور در راستای حفظ و حراست از کیان عفت و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان و شهرستان سمنان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
از روز آغازین اجرای این طرح مردم مؤمن و انقلابی شهرستان سمنان به طرق مختلف حمایت و تقدیر خود را از اجرای این طرح از سوی نیروی انتظامی استان سمنان و شهرستان سمنان به عمل آورده‌اند.
به همین منظور جمعی از بانوان مؤمن و انقلابی شهرستان سمنان در ستاد فرماندهی شهرستان سمنان به نمایندگی از مردم سراسر استان گرد هم آمده تا حمایت خود را از نیروی خدوم انتظامی در اجرای طرح نور اعلام کنند.
سرهنگ عباس عرب، فرمانده انتظامی سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت مردم این شهرستان در راستای صیانت از حجاب و عفاف اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم از همه همکاران عزیزم تقدیر و تشکر کنم.
وی بیان کرد: ما موضوع حجاب و عفاف را تا ریشه‌کن شدن کامل بی‌حجابی در سطح کشور و استان دنبال خواهیم کرد و از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد.
وی تصریح کرد: قطعاً پشتوانه ما در اجرای مأموریت‌ها حمایت مردم است که بنده سپاسگزار آن هستم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب، عفاف، بدحجابی، طرح نور، فراجا، سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو