اجتماع دانشگاهیان شاهرود در همبستگی با دانشجویان آمریکا و اروپا

اجتماعی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی غزه در محوطه روبه‌روی دانشکده پزشکی برگزار شد.
اجتماع دانشگاهیان شاهرود در همبستگی با دانشجویان آمریکا و اروپا
1403/02/11 - 11:12
تاریخ و ساعت خبر:
192710
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، دانشگاهیان علوم پزشکی شاهرود ضمن تجمع در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، با سردادن شعارهایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می کند صهیون جنایت می کند"،دانشجوی حق طلب، حمایتت می کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه در این تجمع گفت: ما به عنوان یک مسلمان باید در این پیچ تاریخی حمایت قاطع خود را از مظلومین و آزادگان و مبارزه و مقاومت خود در برابر اهریمنان و ظالمین جهان به نمایش بگذاریم.
وی گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست ها به اندازه 8 بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.
عضو هیأت علمی دانشگاه بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع دانشجویی، غزه، شاهرود
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو