سردار مقوا ساز معاون فرهنگی سازمان بسیج :

دشمنان اسلام و انقلاب در عالم ایستادن و تلاش می کنند تا جلوی جبهه حق را بگیرند

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت:کار فرهنگی از واجب‌ترین کارها است در نتیجه نفربه‌نفر باید در این زمینه قدم برداشت و کار کرد زیرا دشمن می‌خواهد ذهن مردم ما را به سمت دیگر ببرد پس باید سخت پای کار نظام و رهبری ایستاد.
دشمنان اسلام و انقلاب در عالم ایستادن  و تلاش می کنند تا جلوی جبهه حق را بگیرند
1403/02/12 - 10:13
تاریخ و ساعت خبر:
192770
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج در مراسم جشنواره شهید محمدحسین سروری راد و تجلیل از فعالین فرهنگی هنری پایگاه‌های برتر مقاومت بسیج منتخب سیستان و بلوچستان که با حضور فعالان برتر پایگاههای مقاومت سراسر استان برگزار گردید با اشاره به اهمیت این جشنواره گفت: در رویداد( قهرمان شهیدم ) ایده‌های نوجوانان و جوانان استفاده شودزیرا این ایده‌ها پر از برکت است . از بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی دنیا یعنی بسیج قریب به یک هزار ایده از سراسر کشور در این رویداد ارسال شد که منتخب این رویداد شهید سروری بود که در اغتشاشات سال گذشته در گرمسار به مقام والای شهادت نائل شد و الگویی برای ما شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاودانفر و تقدیر از فعالیت های این شهید والامقام گفت:ما سال گذشته برادری از مجموعه فرهنگی بسیج را از دست دادیم که بسیار فعال بود، و بی شک این شهدا در بین ما هستند و حضورشان احساس می‌شود.

وی افزود: کشور ما در حال مبارزه با جنگ نرم است رهبر انقلاب بسیار به آن اشاره کرده است به‌خصوص در بیانات عید فطر سال گذشته این جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت و نیمه‌سخت است.جنگ نرمی که دشمن شروع کرده علاج آن خیلی سخت‌تر است دو هدف دارد یکی اینکه ارتباط بین مؤمنین را قطع کند و دیگری وارونه نشان‌دادن حقایق است همه شمایی که پای‌کار هستید باید جلوی این اهداف را بگیرید.

وی ادامه داد: کار فرهنگی از واجب‌ترین کارها است نفربه‌نفر باید انجام دهند دشمن می‌خواهد ذهن مردم ما را به سمت دیگر ببرد باید سخت پای کار نظام و رهبری ایستاد ،شمایی که اینجا نشستید نفر نیستید هر کدام با چندین نفر در ارتباط هستید، رهبر انقلاب می‌فرمایند: وظیفه اساسی همه جهاد است واژه‌ای از جهد و تلاش است که محکم مقابل دشمن ایستاد.
دشمن از واژه جهاد به‌خصوص در جبهه فرهنگی بسیار می‌ترسد معادل فارسی جهاد، مبارزه می‌شود که یعنی محکم ایستادن، نقشه راه داشتن، نفس‌زدن، دشمن را بر زمین‌زدن و... است.


مقواساز مطرح کرد:دشمن ایستاده است تا کلمه بی‌تفاوتی را ترویج دهد با رمان، فیلم و تولیدات مختلف برای ترویج این کلمه ایستاده است دشمن برای مقابله با جهاد ایستاده است و در نتیجه برای رویارویی با دشمن باید تجهیزات و جبهه داشت.
همه دشمنان اسلام و انقلاب در عالم ایستادن تا جلوی جبهه حق را بگیرند باید با جهاد مقابل آن ایستاد نکند بیکار بمانیم اینجا تنگه احد است باید محکم ایستاد و دل امام‌زمان (عج) را آرام کرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار مقوا ساز ،معاون فرهنگی سازمان بسیج، دشمنان نظام ، تقابل جبهه حق و باطل، جشنواره شهید محمد حسین سروری راد ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو