کد خبر: 143018                      تاريخ انتشار: 1401/08/21 - 08:47
آيين تجديد عهد و ميثاق با مقام معظم رهبري و شهدا انقلاب اسلامي در قم برگزار شد
 
آيين تجديد عهد يک هزار نفر دهه هشتادي و نودي ها با مقام معظم رهبري و شهدا انقلاب اسلامي پنجشنبه ??آبان در گلزار شهداي علي بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
 
ازقم: نوجوانان دهه هشتادي و نودي ها با حمل پرچم هاي جمهوري اسلامي و دستاني گره کرده به يکديگر و شعار« لبيک يا خامنه اي »متن ميثاق نامه با رهبري را قرائت کردند.



اين آيين نامه با قرائت آياتي از قرآن کريم و سرود جمهوري اسلامي ايران توسط رزم نوازان فراجاي استان قم شروع شد .



در آيين نامه براي اولين بار سرود ميثاق که براي کنگره ملي شهدا و سالگرد شهادت مهدي زين الدين اجرا شد.


نوجوان دهه هشتادي و نودي نيز با شعار« مرگ بر آمريکا »،«مرگ بر اسرائيل »و «مرگ بر انگليس »و همچنين «مرگ بر فتنه گر »خشم
خود به جنايت ها اخير توسط استکبار جهاني و شهادت چند تن از نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ (عليه السلام) را نشان دادند.


دهه هشتادي هاي عضو کانال فرهنگي مساجد با حضور بر مزار شهداي انقلاب اسلامي ،ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه هاي گل به مقام والاي آنان اداي احترام کردند.


امير علي عموزاده مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم نيز در اين مراسم ضمن گراميداشت شهداي انقلاب اسلامي و شهداي هشت سال دفاع مقدس گفتند:« طبق فرموده قرآن کريم،شهيدان زنده اند و نزد خدا غذا مي خورند.»


وي در ادامه با تاکيد بر اينکه شهدا نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند، گفت: با تلاش براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تداوم راه شهدا ،با آرمان عالي آن ها عهد و پيمان ببنديم.


انتهاي پيام/*