ارومیه؛

کارگروه اقتصاد مقاومتی با محوریت طرح طرح کار آفرینی و اشتغالزایی فدک برگزار شد

کارگروه اقتصاد مقاومتی با محوریت طرح فدک با حضور رابطین مراکز کارآفرینی ، فرماندهان حوزه های خواهران و نیز مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه ارومیه در سالن اجتماعات سازمان بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی برگزار شد.
کارگروه اقتصاد مقاومتی با محوریت طرح طرح کار آفرینی و اشتغالزایی فدک  برگزار شد
1402/03/27 - 07:47
تاریخ و ساعت خبر:
149639
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در این جلسه ابتدا خانم موسویان مسئول بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی طرح کار آفرینی و اشتغالزایی فدک را از جمله طرح های هدفمند در راستای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار برشمرد و اشاره کرد در این طرح با راه اندازی مراکز کارآفرینی و تربیت مشاورین کسب و کار تلاش می شود کسب و کار بانوان با آموزش مهارت‌های تولیدی و مشاوره تخصصی در زمینه فروش محصولات تولیدی، سهولت در اعطای مجوزها و تسهیلات تقویت و توسعه یابد که موفقیت در اجرای طرح نیازمند بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت ها ست.

در ادامه هر یک رابطین به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در منطقه تحت پوشش خود پرداخته و مشکلات و انتظارات خود را بیان نمودند.

در پایان دکتردانش استاد کارآفرین بسیج جامعه زنان استان ضمن تأکید بر تقویت روحیه امیدآفرینی و بروزرسانی اطلاعات و کسب دانش کافی در حیطه مشاوره و راهبری شغلی به تدریس مطالبی در خصوص ويژگي هاي يک مشاور و رابط، مزاياي کسب وکارهاي خانگي براي ترغيب افرادو فرآیند مشاوره در سه گام شامل؛ ارزيابي اوليه فرد متقاضي ، ارزيابي اوليه طرح کسب و کار به عنوان مشاور و ناظر و تجزيه و تحليل بازار پرداخته و در زمینه ایده های مشاغل خانگی مطالبی را ارائه نمودند.


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی، طرح فدک، اشتغالزایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو