تیرانداز ایلامی : حجاب و چادر هیچ گاه مانع کار ورزشکاران زن ایرانی نشده است

بانوی ورزشکار ایلامی که موفقیت های زیادی در رشته تیراندازی در سطح ملی کسب کرده است با بیان اینکه توصیه اسلام به ورزش بانوان ایرانی را در رشته های مختلف موفق کرده است گفت: شاید اگر کسی از بیرون نگاه کند اینطور به نظر بیاید اما بانوان ایرانی نشان دادند که در همه جا با حجاب اسلامی و موفق حاضر میشوند و حجاب و چادر هیچ گاه مانع کار کسی نمی شود.
تیرانداز ایلامی  : حجاب و چادر هیچ گاه مانع کار ورزشکاران زن ایرانی نشده است
1402/03/08 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
148853
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ایلام: فاطمه بازدار بانوی ورزشکار ۲٠ساله ایلامی، دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی از سال ۹۶وارد رشته تیراندازی شد و توانست به لطف خداوند با تلاش و ممارست و هدایت مربی ش خانم طالبی مقام دوم و سوم کشوری و چندین مقام استانی را کسب کند.
دهه کرامت را فرصتی مغتنم برشمردیم تا به دیدار این بانوی نمونه ورزشکار ایلامی برویم و پای صحبت های او بنشینیم .
وی در ابتدای کلام با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ، گفت : خانواده ام ،اصلی ترین مشوقم در این مسیر بودند به طوری که می توانم بگویم که خانواده حامی و پشتیبان همیشگی ام هستند.
این بانوی ورزشکار با استناد به توصیه ای از پیامبر (ص) گفت : در اسلام یادگیری تیراندازی اهمیت بسیاری داده شده است از این رو تمرکز حاصله از ورزش تیراندازی و مطابقت این ورزش با روحیاتم از اصلی ترین عوامل اشتیاق و علاقه مندی ام به این ورزش است .

بازدار در ادامه آرزوی هر ورزشکاری را رسیدن به موفقیت در میادین بالا دانست و عنوان کرد: او هم دوست دارد در مسابقات و میادین مختلف علاوه بر کسب تجربه به موفقیت هم دست یابد.
این بانوی ایلامی ادامه داد: رشته تیراندازی هم مانند سایر رشته ها سختی و پستی و بلندی های زیادی دارد و تامین وسایل مورد نیاز این رشته با وجود هزینه های گزاف امروزی کاری سخت بنظر می رسد اما با این وجود هیچ چیزی باعث نشد از ادامه مسیر منصرف بشود.
وی که معتقد است ما مسلمانیم و هیچ محدودیتی برای بسیاری از رشته های ورزشی نداریم، تأکید کرد: شاید اگر کسی از بیرون نگاه کند اینطور به نظر بیاید اما بانوان ایرانی نشان دادند که در همه جا با حجاب اسلامی و موفق حاضر میشوند و حجاب و چادر هیچ گاه مانع کار کسی نمی شود.
در پایان بازداربه بانوان علاقمند به ورزش به ویژه تیراندازی توصیه کرد : برای حفظ آرامش روحی و تمرکز در درس به سمت ورزش بروند چرا که ورزش باعث می شود یک فرد علاوه بر پیشرفت تحصیلی از لحاظ روحی نیز ساخته شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان ورزشکار، ورزشکار نمونه ایلامی، بانوی تیرانداز ایلامی، فاطمه بازدار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو